20-22.09.2019 nasi zawodnicy walczyli na ringu w Jarosławiu o Puchar Polski w formule LowKick, cała drużyna wróciła z medalem:

Piotr Kłyś junior starszy -71 kg   SREBRO

Mariusz Wójcik junior młodszy -75 kg   SREBRO

Dawid Trepczyński junior starszy -63,5 kg   BRĄZ

Gratulujemy zawodnikom i trenerowi

01-08 lipca 2019 odbył się obóz sportowo rekreacyjny dla fighterów z Akademii Sztuk Walki FIGHTER Mogilany do pięknego Mrzeżyna. Na obozie zwiększyliśmy swoją kondycję i moc 🙂 podczas codziennych treningów. Oprócz typowych zajęć programowych realizowaliśmy również inne zajęcia sportowe i integracyjne, m.in. piłka siatkowa, nożna, tenis stołowy i ziemny, zabawy na placu zabaw i siłowni plenerowej. Mimo wiatru na plaży zbudowaliśmy fantastyczne rzeźby w piasku morskim i zrobiliśmy trening samoobrony na plaży, codziennie spacerowaliśmy po plaży i korzystaliśmy z jodu 🙂 Pogoda nie była wymarzona mimo to z kąpieli w morzu i w basenie na terenie ośrodka nie zrezygnowaliśmy. Na naszym obozie nie mogło zabraknąć dyskoteki, ogniska z pieczonymi kiełbaskami i oczywiście chrztu morskiego, na którym każdy fighter otrzymał nowe imię 🙂 Dużą atrakcją była wizyta w parku linowym gdzie każdy znalazł trasę dla siebie i wycieczka do POMERANII – rodzinny park rozrywki w Kołobrzegu, ojjj co tam się działo 🙂

Nasz wyjazd nad Morze Bałtyckie wsparła firma Blue Idea. Dziękujemy.

Podczas wakacji na treningi zapraszamy:

do Mogilan w każdy wtorek i czwartek o godz.19:30 (trening na boisku sportowym przed Szkołą Podstawową w Mogilanach)

do Krakowa w każdy poniedziałek i środę o godz. 18:00 (ZS nr 1 – Technikum Komunikacyjne nr 25, ul. Ułanów 3)

Zajęcia w Krakowie (SP nr 10, ul. Blachnickiego 1) i w Sieprawiu na okres wakacji zawieszone.

Puchar Polski Kadetów i Mistrzostwa Małopolski Juniorów i Seniorów w Sieprawiu już za nami. Na Puchar Polski Kadetów przyjechało 19 klubów trenujących sztuki walki z całej Polski, na Mistrzostwach Małopolski w Kickboxingu gościliśmy 25 klubów.

03 maja w Mogilańskim Dworku przyjęliśmy wszystkich zawodników z trenerami aby zawodnicy oddali swoją wagę.

04 maja w Hali Sportowo-Widowiskowej w Sieprawiu od rana kadeci, juniorzy i seniorzy walczyli o miejsca na podium.

Dziękujemy wszystkim zawodnikom za walki, trenerom za wspaniałe przygotowanie zawodników, sędziom za kontrolę nad prawidłowością rywalizacji. Dziękujemy sponsorom i partnerom za pomoc podczas organizacji zawodów.

03-04 maja br. zapraszamy na Puchar Polski Kadetów i Mistrzostwa Małopolski dla juniorów i seniorów organizowane przez Akademię Sztuk Walki FIGHTER. Tego dnia będziemy gościć zawodników z całej Polski a kontrolę nad prawidłowością rywalizacji będzie sprawował skład sędziowski wyznaczony przez PZKB.

03 maja w Mogilańskim Dworku od 15:00 do 18:00 odbędzie się waga zawodników. Po zakończeniu weryfikacji zawodników będzie losowanie do walk i konferencja techniczna.

04 maja w Hali Sportowo-Widowiskowej w Sieprawiu już od rana zawodnicy rozpoczną rywalizację na dwóch matach sportowych. Około 14:00 planowana jest przerwa obiadowa.

Zapraszamy zawodników i wszystkich chętnych do obejrzenia pierwszego o takiej randze wydarzenia w naszej okolicy.

Sponsorzy: F.P.H. KRAUS s.c. (sponsor główny), Krakowski Bank Spółdzielczy, TechnoCom, Smaczek, HERBEWO international S.A., SKAL-BUD.

Partnerzy: Gmina Mogilany, Gmina Siepraw, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Sieprawiu.